دانلود آهنگ جدید عایشه گل جوشکون آه بنیم جانیم

از همراهان همیشگی ما باشید با دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای عایشه گل جوشکون به نام "آه بنیم جانیم" بصورت لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و خوب در رسانه معتبر موزیک وی

Download Ayşegül Coşkun New Song ♪ Ah Benim Canım In 320 And 128 Quality With Lyrics On Musicw

با صدای پرویز پرستویی و عایشه گل جوشکون بهمراه ترجمه فارسی

دانلود آهنگ عایشه گل جوشکون آه بنیم جانیم

متن آهنگ آه بنیم جانیم عایشه گل جوشکون

───| ◆♩♪♬♫♬♭♩♫♪◆ |───

یه صدای قدیمی ام که تو گلو مونده ♬♭

آرزویه قدیمی من آرزو مونده ♬♭

آرزوی ترانه خوندن با لبی خندون ♬♭

آرزوی قدم زدن با هم زیر بارون ♬♭

این صدای منه آه این صدای منه ♬♭

ابر پر بارون عمرت رو چشای منه ♬♭

اه بیلیم جان اه دییرم باشکا درد ♬♭

حرف منم همون حرف توئه ♬♭

ولی ببین چجوری رسیدیم به خونه ی اولی ♬♭

چجوری فرستادی مطرب اون بالاست ♬♭

تو نخوندی ما خوندیم دوباره ♬♭

قصمون فرقی نداره ته قصه اما یه چیز دیگست ♬♭

حتی با چشای خیس اشک بزن ♬♭

بی قراره یه عاشقانه زیر بارونم ♬♭

میرم اما بدون همیشه با تو میمونم ♬♭

musicw 1 دانلود آهنگ عایشه گل جوشکون آه بنیم جانیم

Ah benim canım…

آه جان من

Ah diğer yanım…

آه نیمه دیگر من

Başka dert arama…

دنبال درد دیگه ای نباش

Derman olsun istemiştim..

خواسته بودم درمانی باشه

Şarkılar yarama…

ترانه هام برای دردم

Ne garip bir Dünyaydı bu…

عجب دنیای عحیبی بود

Bir masaldı bana…

مثل یک قصه شیرین

Gül benim canım…

بخند جان من

Gül diğer yanım

بخند نیمه دیگر من

bu hayaldı sana

این برات یه آرزو بود

───| ◆♩♪♬♫♬♭♩♫♪◆ |───

عایشه گل جوشکون آه بنیم جانیم